slide show


Middag!

Publicerat 2012-12-07 19:36:52 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Blir någon mosad potatis med lövbiff typ! Mums :D
 
Var precis uppe och handlade lite godis inför kvällen men när jag var påväg hem så kom jag på att jag bara hade köpt segt godis vilket jag fortfarande har svårt att äta... Tur att man kan äta Chips! hahha ;)
Ska väll somsagt strax äta middag sedan så blir det film och Chips hahah, kanske man kan hinna med att titta på ett avsnitt av "Vampire diaries" haha lite besatt...
 
Måste förresten bara säga att jag tycker bloggen rullar på riktigt bra nu! även om det är svårt att uppdatera från mobilen på dagarna så ja... ;)
 
Btw har det kommit in en hög med frågor vilket är superkul! 
 
(Ser ut som jag skelar, jag vet redan det....)
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback