slide show


Med och tävlar på nellieberntsson.se

Publicerat 2012-12-14 20:08:11 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Om inte ni är med än så tycker jag definitivt att ni vore det! Klicka på bilden för att anmäla er!
Den där ridhjälmen är ju bara sååå mumma! 
 
Håller tummarna hårt nu! Och för er såklart! Har varit med på massoor av Nellie Berntssons tävlingar, men aldrig har jag vunnit! Skulle jag vinna så skulle jag ju heelt klart få typ andnöd, ringa Emmie 2599 gånger, (haha, fråga inte varför), bli överlycklig, springa runt, glädjetårar, ja ni vet..
 
Som när Emmie vann biljetterna till SIHS och jag designen av BÄSTA Annaform! :3
 
Inser hur GRYMMA bloggtävlingar ÄR! Så kul med de! Man förlorar ju verkligen Ingenting på att vara med!
Eller hur? :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback