slide show


M i n a j u l k l a p p a r J u l e n 2 0 1 2 ♡

Publicerat 2012-12-25 19:19:36 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Nu har jag tagit en liten tid och fotat och grejat med mina julklappar! Skriver under vad det är för något! ;) 
Men tänker inte skriva priser utav den anledningen att det inte känns nödvändigt!
 
Haha, som ni ser är jag ju inte direkt en mästerfotograf! Men gjorde mitt bästa! :P
 
 
 
Montain horse Venice High Rider! Fick de av mamma och pappa och är såå glad! :D Verkligen velat ha ridstövlar SÅÅ länge men hittar nästan aldrig några som passa mig! Då jag har skostorlek 38/39 med smala ben.
Men..! Dessa ridstövlar är i storlek 39 och skaftvidden R/N (=Regular/Narrow)
 
Supernöjd! :D Hihi! Detta är inte juniormodellen, för den var för kort för mig, tyvärr! Hehe + att jag ha för mig ialfl där jag provade dessa ridstövlar för typ 2 månader sedan så hade dem inte juniorridstövlar i storlek 39! :P
 
 
Väska och plånbok från Mango! Behövde verkligen detta! Verkligen bra julklappar!
 
 
Väskan tycker jag hittills verkar väldigt bra! Lagom storlek och så! ;) + Flera innerfack vilket är väldigt praktiskt!
 
Fick den här väskan av min morbror! :)
 
 
Plånboken gillar jag verkligen väldigt mycket! Den är liksom "stilren" och rätt stor! Vilket jag gillar!
Min plånbok jag hade förut tyckte jagb faktiskt var för liten, och den var väldigt ful, gammal och sliten! :P
 
Fick den här plånboken av farmor! :)
 
 
Morgonrock från Åhléns av farmor! Åååh så skön och mysig! :D Hade såå växt ur den förra! ;)
 
 
Sporrar från Hööks! Har helt ärligt aldrig ridit med sporrar, men vill gärna lära mig! Så tänkte kolla med min ridlärare så kan hon säkert lära mig hur man gör, så man liksom inte gör helt fel, man kan ju faktiskt om man tar i på helt fel sätt skada hästen! :o Men efter att jag lärt mig tänkte jag kanske kolla med Maja om jag får testa rida med sporrar på Sonic! :D
 
Fick dessa sporrar av mamma & pappa!
 
 
Mössa från JH collektion/Hööks! Tänkte ha den på ridskolan, har ingen mössa där! Och det behövs nog!
För har en annan mössa som jag har hos Sonic! ;) Kan ju liksom alltid vara bra att ha två! :)

Fick också av mamma och pappa!
 
 
Mjukisdress från sexy by sweden, var helt kär i det för ca 2 månader sen! Så pappa tänkte att jag fortfarande ville ha det! Och såklart att jag vill det! Supermysigt och så skönt tyg! Snacka om att jag kommer dra på mig den typ varje gång jag kommer hem från stallet! ;) 
 
Köpt på nelly.com!
 
Fick oockså av mamma och pappa! Fast i julstrumpan på morgonen dårå! :)
 
 
Ah, en bild på bara byxorna (varför vet jag inte riktigt, haha!)
 
 
 
Ralph lauren big pony #2 Julask! Luktar såååå gott! x1 parfy med 50 ml och en body lotion med 200ml!
Fick av min farbror! Taaaack! Den här parfymen är helt underbar! :3
 
 
Björn borg julask med doften "Foxy red"! Luktar också jääättegott! En parfym och en deo! :)
Fick av mormor!
 
 
 
Sen så denna sååå fina kofta från juicy av farfar! Älskar den! :) Tusen tack farfar! 

 Och sen dårå en ögonfransbörjare av mamma och pappa!
+ Lite pengar och underkläder! Men hehe, inget jag vill visa på bloggen! ;)
 
Väldigt nöjd med min jul och den kunde nog inte blivit bättre, fick allt jag faktiskt önskat mig? :o
 
Sorry att inlägget verkligen blev låååångt! :P Ni fick en rejäl bildbomb!
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback