slide show


Kollar på film

Publicerat 2012-12-29 21:19:37 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Jupp Jupp, men tänkte att jag tar en paus och bloggar lite! jag har inte riktigt något att skriva om men men, gör mitt bästa!
 
Var i Forum idag och satte in lite pengar och köpte en "sen" julklapp sen så träffade jag en gammal vän en snabbis!
Det var sjukt kul att träffa henne för vi har typ inte sets på ett år eller mer... :o men somsagt sjukt kul!
Har vart hemma hela kvällen och typ suttit och rullat tummarna tills jag kom på den brillianta idéen att slå på en film hahha;)
 
Nej nu måste jag släpa fram resväskan och börja packa! känner att filmen får vänta nu ett tag... ;)
 
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback