slide show


Inga svar idag :/

Publicerat 2012-12-09 17:24:54 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Vi hade ju planerat en videoblogg med svaren idag, men... Det blev ändrade planer och så, jag och Emmie kan helt enkelt inte svara på frågorna idag! Synd! Verkligen ledsen över det, men idag funkar det inte... Måste ju isåfall träffa Emmie och så! Och, vi hinner inte träffas idag :(
 
En gammal random bild bara..:
 
Bilden är från typ ett år sen...
Shiit, kolla mina ögonbryn där och sen nu:
 
 
För ett år sen är det där...
 
Och sen nu:
 
Mina ögonbryn är jättefula nu också, Men, haha! Men Inte sådär BUSKIGA!! Haha, shit! Snacka om att jag aldrig hade noppat de :3
 
Mina ögonbryn nu är övernoppade, finns typ inga ögonbryn kvar :O
Men faktiskt, hellre det än såhär buskiga... Haha!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback