slide show


Hoppningen idag

Publicerat 2012-12-22 19:32:49 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Gick Sååå bra med Sonic idag! Visserligen rätt mycket folk o ridhuset så blev tyvärr inga bilder, men gick toppen och Sonic var riktigt pigg och glad!
Märks att han verkligen gillar att hoppa! Och jag med, förstås! ;) Hoppade som högst ett språng på ca 90 cm! Mitt "rekord" med Sonic! Så duktig var han, hoppade oxer med vattenmatta! Han kan ju vara en liten fegis ibland, men hab hade inga som helst problem med den!

Imorn ska Ella som har Bronco och hennes mamma hämta upp mig vid 11 så åker vi till stallet! Uteritt! Ska bli superkul! Och Ellas mamma ska också rida på en häst så då blir vi 3 st! Extra kul ju! :D

Srry att uppdateringen verkligen inte blev så bra idag ://

Här hehe får ni en bild på en krukväxt mamma ställde in i mitt rum igår.. (Hömhöm, brist på bilder:3

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback