slide show


Hemma från stallet!

Publicerat 2012-12-10 20:49:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Gick väldigt bra idag, piggpigg ponny kan jag säga! Såå fina galoppfattningar, helt klockrena!
Väldigt nöjd idag faktiskt! Superfin, posetiv och pigg ponny! Sånt är alltid kul! :) Saknat han ju! Jättekul att se han igen! Haha! :P
 
Kom hem för en liten stund sen, skypea typ 5 min med en snubbe, haha! Och innan det så har jag pluggat typ en halvtimme till SO provet imorn. Okey, lång ifrån A kan jag ju säga att jag kommer få, aja! Palla! :(
Får gå åt helvete, men alla kommer inte ha provet imorn. För vi ska ha muntligt i grupper! ;)
Så alla kommer inte hinna! Hoppas jag inte kommer hinna ha provet imorn.... :(
 
 
 
Älskar dessa två bilder, precis innan jag skulle gå in i stallet så stannade han upp, kollade upp och tittade på något, jättegulligt! Haha! Han kunde liksom inte släppa det? Som om han såg någonting konstigt!
 
Haha! Din lilla fjant du är ibland Sonic, men fin bild blev det ju i alla fall!
Älskar dig ändå sötis ponny! :D 
 
Srry för uppdateringen idag, har helt ärligt tappat lite blogglust, men nu ska jag bli bättre! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback