slide show


Hemma ett tag!

Publicerat 2012-12-02 12:32:44 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Somsagt så åkte vi precis hem till mig och nu ska vi bara slappa lite, innan vi klockan 4 drar till Globen, ska kolla på Gina utanför, sen drar vi kanske till mässan innan och sen in i globen! För 17:30-21:30 så är det Final!
Ska bli så kul! I'm so excited! :)
 

Srry att uppdateringen varit riktigt sämst. Men blogg.se/ appen på min telefon laggar verkligen myycket...! :(
Den kastar ut mig varje gång jag ska klicka in på att skapa inlägg?

Någon som kan hjälpa mig, vad är feeelet!? :(

 
Ikväll eller imorgon får ni se mitt köp på mässan! Så nöjd ;) Men kommer nog köpa något meer idag!
 
Mässan är ju bara ASGRYYYM! Aaah, ÄLSKA! 
 

/Alva & Emmie, som sitter precis bredvid mig! :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback