slide show


Dagens outfit :O

Publicerat 2012-12-15 12:29:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jeans som jag fått av Amanda! Älskar de! :o Och en basic hoodie från a&f... Ah! Kan ju säga att jag inte stod särskilt länge och funderade på vad jag skulle ha på mig! ;) Känner att jag använt min kofta i flera dagar nu!
Skabbigt, jag veeeeet. Men ååh, kan inte sluta älska hoodies, finns inget mer praktiskt plagg! Så mysiga! :P
 
(Väldigt dålig bildkvalité ://)
 
Glömde nog skriva förut att efter att jag följer med min syrra till hennes ridning så ska vi hem och sen till Amanda! :D
 
Haha, ni har säkert sett den här bilden redan 10 gånger, men ni får den igen! ;)
När vi var 3 år, haha! Det var tider det! :)
 
Jag till vänster & Amanda till höger! ;)
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback