slide show


Blev inget..

Publicerat 2012-12-25 17:37:20 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Tyvärr så blev det inget med Josefin. Deppat mest efter och så men mamma tröstade mig med att imorn ska vi shoppa på reeaaan!! (y) Ska bli superkul!

Känner att den här dagen verkligen nog var bland de sämsta i mitt liv.. Inget blev som jag vill.. :// Menmen! Imorn är det nya tag och förhoppningsvis en grym dag! :D

Tänkte också fota antagligen alldeles strax eller om några tilmmar (hehe innan/efter middagen) julklapparna jag fick! :D

Ha en bra kväll! Och hoppas eran dag har varit roligare än min, åååh sååå tråkigt jag haft! Xd <3

En liten ful bild på mig från igårkväll i pyjamas! Xd Men glad tjej med de nya... ridstövlarnaaa!! :3

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback