slide show


Älskar dig Papayan, Grim ♥

Publicerat 2012-12-12 21:37:18 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Driver lite med det här egentligen så  extreemt löjliga med "hästar finns inte". Haha!
 
Idag ringde en tjej i stallet till mig innan jag var påväg till stallet och berättade att jag skulle ha GRIM.
 
Lite kort om Grim:
Grim kom till ridskolan typ precis efter sommaren, VÄRLDENS SÖTASTE, blev typ heeeeelt kääär DIREKT när jag såg han. Supergossig, världssöt, riktigt troll! Hihi! Han är väldigt pigg att rida och ganska stark!
Han var först väldigt grön när han kom, men han har utvecklats enormt mycket sedan han kom till ridskolan!
Red honom för första gången idag. Och shit, vilken fin häst. 
 
SÅÅ MJUK. Och så sjukt fin. Mysig, pigg, posetiv kille! Jättekul! Märks verkligen att han kämpar och gör sitt bästa! :D
Gulle! 110% pålitlig och en riktigt cool grabb! Helt orädd! Såååå kul att rida han! ♥
 
Allt gick såå bra. Han gick klockrent. Supernöjd! Haha, tönt jag är! Men på ridskolan har man väl nästan alltid en "favorithäst"? Grim, är definitivt min! ÅÅÅH. Kär i hästen fan...! Eller ja, papayan. :P
 

Lite failade bilder, hade lite brottom :3! Men tog de för er skull, såklart! ;)
 
 
 
 

Srry för så dålig uppdatering, men allt är full rulle och snart är det Jul. LÄNGTAR. Kämpar med det allra sista.
Pluggade precis till Engelska provet imorn! Tror det kommer gå bra, kändes helt klart som att jag kunde allt super när jag pluggade! ;)
 
Nu ska jag hur som helst bara äta lite tror jag, hehe! :3 Måste alltid äta typ flingor eller nåågot innan jag ska lägga mig, kan inte sova om jagb är hungrig! :o Sen blir det läggdags!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback