slide show


Vet inte vad jag ska tro längre...

Publicerat 2012-08-04 11:07:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Människor beter sig som om dem vore 18 när dem är 10, dem har iphone när dem är 8, Vissa männsikor förändras på ett dygn. Har aldrig fattat varför människor inte kan vara dem själva och inte göra sig till... 
Folk kommer och är dryga och kaxiga när dem är ensamma men när dem T.ex. hemma så blir dem små gullebarn igen.
Jag är den jag är och gör mig inte till, och kommer aldrig göra. Kommer aldrig göra mig till för att någon ska "gilla" mig, folk får ta mig för den jag är och om dem inte "gillar" den jag är, Skit i mig.
 
Folk blir kränkta Pga. att dem är sig själv, Det är så löjligt, Avendsjuka finns det något som heter. Orsakar ofta "mobbning" "kränkning".
 
Måste man hela tiden anpassa sig efter andra eller kan man bara få vara sig själv?
 
Måste man anpassa sig för att ha samma rättigheter som vilken annan människa som helst? Är det mer okej att kasta skit på den som lyckats med något du aldrig gjorde?
 
My opinion, What´s yours?
ridning velamsund barbacka hästar ridlektion emmie pappa maja 014.JPG
 
/Emmie
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback