slide show


Tappat lusten

Publicerat 2012-08-21 17:21:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Känner mig rätt deppig och "tom" just nu... Vet inte... Känns som att det inte finns någonting att längta till... Som att allt kul är så långt bort... Imorgon börjar skolan igen, förut kände jag mig faktiskt rätt "taggad", nu helt tvärtom, ny klass, nya lärare, nytt schema och att ridningen börjar igen. Fast ridningen känns ju bra ändå, ler just nu faktiskt när jag tänker på det, ridning imorgon och i september Sonic igen! :)
Utan ridningen skulle livet kännas rätt tråkigt, enligt mig ialfl! För mig betyder ridningen väldigt mycket, den ger liksom "dagens ljus" för mig, alltid någonting att se fram emot! Och jag är en sån person som bara måste ha grejer att se fram emot! Annars så pallar jag liksom inte! Det gäller att ha ett mål liksom! En punkt att sikta mot och motivera med, och ja, det har jag väl ändå..!
Längta till:
 
Tjock kryssmarkeringRidning imorgon
Tjock kryssmarkeringBörja på Sonic igen
Tjock kryssmarkeringHöstlov
Tjock kryssmarkeringJullov (Heheh, gillar att va ledig Xd)
Tjock kryssmarkeringSportlov
Tjock kryssmarkeringPåsk
Tjock kryssmarkeringFylla år
Tjock kryssmarkeringRidläger
Tjock kryssmarkeringSommar
 
Och massa annat! Att vara ledig är gött, men inte föör länge liksom..! I slutet av sommarlovet, som nu, liksom sista kvällen sommarlovet 2012, om någon skulle fråga mig nu "Skulle du vela spola tillbaks tills skolavslutningen", så skulle jag fundera lite, men det skulle nog ändå bli ett liv, det hör ju trotts allt till att allting tar slut en gång, som att växa ur en ponny t.ex., eller som att åka hem från sitt ridläger, kan vara väldigt jobbigt ibland, och någonting alla upplever, att saker tar slut... Det är livet och det går liksom inte att ändra på...
Jag skulle inte vela spola tillbaks tills skolavslutningen, nej, för nu vill jag gå vidare, jag vill börja 7:an! :)
 

Gillar ni också att längta efter saker? Skulle ni vela spola tillbaks till eran skolavslutning eller precis innan ni gick på sommarlov, och uppleva sommarlovet 2012 en gång till? o.O
 
Bild från när jag var liten
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback