slide show


Saker jag glömt

Publicerat 2012-08-22 20:17:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Först vill jag bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen på sistone... Liksom har inte berättat någonting om hur det var på grönan i torsdags (för typ en vecka sen) och hur det gick förra veckan jag var på ridskolan igen och hur det blev när jag klippte lugg...!
 
Börjar med ridningen förra veckan:
 
I tisdags var jag, Josefin och Malin på uteritt som vi hade bokat på ridskolan, det var kul! :) Jag red Pia-Lotta!! Jag är för lång, men jag väger så lite så det var liksom ingen fara! Hahah, hon är en väldigt pigg liten ponny! Josefin red den nya ponnyn Naomi och Malin red Midnight! ;-)
 
Bild på Pia-Lotta (brukar bara kalla henne för "Pia"^^)
Gullipluutt!
 
Bild på Midnigt (som Malin red):
Inte bästa bildkvalitén men aja... Har tyvärr inten bild på Naomi, men lovar ni kommer få det någon gång!
Hon är så hiiiimla fin!
 
Sen nästa dag på onsdagen började "vanliga" ridskolan igen, då red jag (min och Malins^^) bäbis Zafir!
Hahah, både jag o Malin älskar honom så vi har bestämt att det är "våran" bäbis, hahah lite töntigt kanske men hahah! Xd
 
Vi hoppade och det var riktigt kul, gick väl sådär men första gången jag red "lektion" sen Taffsnäs! ;-)
Hoppade typ som högst en oxer på 60 cm, så inte direkt några högre höjder! Men mycket roligare o hoppa än att rida dressyr heheh... :3♥
 
Zafir:
Bilden när jag o Zafir hoppar är från 31 december 2011:)
 
Sen idag så red jag också Zafir, dressyr i ridhuset men det gick väl helt okej, lite skänkelvikning och galopp på volter, inte jättebra men det gick ju inte dåligt liksom! Red utan stigbyglar nästan hela lektionen!
 
Grönan förra veckan, Emmie o jag åkte: Kvasten, Jetline, Twister, Extreme, Pop expressen, Insane och Lustiga huset, tror inte det var så mycket mer...! Hahah, åkte tillslut Insane, känns skönt faktiskt, hahah! Den var verkligen inte så illa som jag trodde, rätt kul faktiskt! Vill åka den igen ialfl! ;-)
 
Sen med luggen, heheh, har ingen bild och så... Men ni kommer få bild snart, promise! 
Lite tråkigt inlägg men ni som har läst det är duuktiga! Hahah big like to you! (Y)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback