slide show


Ponnystall

Publicerat 2012-08-25 17:02:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Följde med syrran till hennes ridskola idag! Första gången på terminen för henne! :) Fotade lite när jag var där, men som vanlig bara med min mobilkamera! Xd Skulle verkligen behöva en bättre kamera... Aja nu vet jag ialfl vad jag verkligen vore önska mig i Jul! ;-)
 
Pegasus, som typ somnat i stallgången Xd Söt... :3
 
Viking! Naaw..! Vekligen sööt! Venne om det stämmer, men hört att det typ är stallets minsta ponny! Plutt! :)
Hahah, en annan ponny kom och så Viking fick flytta på sig, men det var väl inte riktigt vad han hade tänkt sig! ;-) Hahah, den andra ponnyn bet stackars Viking i rumpan typ 2-3 gånger, hahah..! Kaxiga små ponnysar!
Gaaah... När jag ser såhär småå ponniesar önskar jag att jag bara kunde ta med mig en hem, och typ träna frihetsdressyr i trädgården... Hahah! :D
Viktor heter den här söta ponnyn! Söt den mää... :)
 
 
Ponnyn min syrra red lyckades jag aldrig fota? Den hette ialfl Hamilton, en fin ponny enligt mig! Om jag följer med henne nästa vecka så får jag väl fota den då! ;-)
 
Rätt kul och följa med, när jag var ny var jag väldigt feg, men min syrra är helt cool när det gäller det än sålänge ialfl! Hahah, kommer ihåg själv när hästen inte ville lyfta hoven när man skulle kratsa, eller ja snarare att det var jag som inte fick upp hoven! Hahah, ser mig själv när det händer min syrra, men nu lyfter man bara upp den hur lätt som helst! Inser verkligen hur det hjälper att vara lite mer bestämd när man är med hästar!
 
 
Känner att mina inlägg ofta har väldigt många smileys, men hoppas det inte gör något! Är lite "smiley hela tiden" människa typ Xd Heheh... :3 Som ni kanske märker... 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback