slide show


Hööks nya kollektion

Publicerat 2012-08-08 17:50:21 | i kategori Ridning och hästar | Lämna gärna en kommentar!


Gaah! Gilla gilla gilla! (y) Känner bara att jag köpte ju jeans så ska spara nu! Finns sjuukt mycket fina grejor i nya kollektionen, tycker jag dårå ;-)
 
Till ryttare: (Klicka på bilderna!)
 
 
Hästen: (Klicka på bilderna!)
 
 
 
 
Sjukt gullig blå färg på det här täcket! ^^
Vissa grejer var från HV-polo. Fanns mer grejer jag också tycker är snygga, men det skulle bli så mycket!
 
Så sjukt mycket fina grejer, grejer jag bara mååste köpa, liksom JH schabraket är bara såå läckert, ser exlusivt ut liksom! Och HV-polo scharbraket, men mest i rött, rött och blått, såå snyggt! ;-)
 
Vad tycker ni om Hööks nya kollektion?
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback