slide show


Göra om

Publicerat 2012-08-11 14:34:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Som ni kanske märkt har jag varit på typ Ikea lite nu, och det är för att jag ska göra om mitt rum!
Sist jag verkligen gjorde om det var när jag var typ 5-6 år, så ja, rummet känns inte riktigt så jag vill ha det dårå!
 
Alla möbler är liksom helt random, när jag gjorde om det så hade jag loftsäng, men det hade jag inte jättelänge...
Mitt rum ät rätt litet, så därför måste vi verkligen mäta och kolla så att allt får plats och att det ändå finns plats kvar i det lilla rummet så man liksom kan gå där inne! xd
 
Såhär ser mitt rum ut just nu:
 
 (heheh gjord via paint så lite fail xd)
 
Alla möbler är helt olika, vissa är vita, vissa är bruna och min säng är Grön! Ja ni hör ju hur det låter!
Det kommer väl ta ett tag och fixa om det, ny tapet och sån t, men när det är klart, LOVAR! Ni kommer få innan och efter bild, hahah ;-)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback