slide show


Flip flop

Publicerat 2012-08-19 12:47:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Mina flipflops som jag köpte i Italien förra året har gått sönder... Även om det känns som att flip flop väldigt snart har gjort sitt för i år, liksom det är snart höst! Men skulle vela köpa ett par... Kollat runt lite... 
 
Dem här typ lila tyckte jag var så snygga... Gillar modellen, liksom så "nätta"... :)
 
Och sen så är det ju Hollisters flip flop, a&f och gilly hicks har typ likadana, så tog från Hollisters sida ;-)
Tycker personligen att läder flip flop är rätt läckert, säkert skönare än vanliga oxå... Och dem neon rosa flip flopen ovanför är rätt snygga! Finns mycket fina flip flop!
 
Men tror nog jag får vänta med flip flop tills i vår-sommar 2013, men venne... Heheh...
 
Snart blire lunch! Och ska nog upp o fixa mig lite... :3 Brb
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback