slide show


Bilder Lemshaga

Publicerat 2012-08-12 16:11:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Har redigerat lite bilder och så nu som jag tog idag på syrrans riskola, åkte dit för att kolla läget där idag, efter att vi varit på tapet-stället! :) Sjukt gulligt stall, med typ bara ponnys! Bilderna är precis som igår, tagna med mobilen, så inte så bra bilder men aja!
 
Börjar med geten...
Ena ögat var typ blått, gulligt! :)
Av bilderna så var det här min personliga favorit av dem! :3
Den här ponnyn var helt sjukt gullig att fota, hade inta haft något emot att ta med hem! :)
Kolla vad Liiten!
Hahah, ignorera Ron i bakgrunden
Fantomen och Viking
Hahah ignorera ponnyns rumpa, här är ialfl Ron, som sover.... Så himla söt, tror han drömde eller något, låt´g och gnäggade för sig själv och typ höll på med benen, drömde väl att han var en vild hingst eller något, hahah ven vet xD Gullig ialfl! ;-)
 
Hahah, kan inte namnet på alla jag fotat idag, men Ron glömmer jag inte! ;-) 
Följde med syrran i våras och dem skulle få välja vilken ponny dem ville rida, hahah, Jag hade fastnat för den lille ponnyn Ron, han var ju bara för söt och gullig päls jue!! Hahah, typiskt mig! Så ledde honom när syrran red, PLUTTIG kändes han!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback