slide show


5 saker...

Publicerat 2012-08-26 16:19:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


... som ni kanske inte visste om mig! ;-)
 
Jag...:
 
Har typ fobi för mögel, får typ panik när jag ser det! Venne riktigt varför, men det har bara blivit värre och värre, kollar alltid utgångsdatum och har bäst före varit så vägrar jag typ äta det, hahah... Feg jag är! ;-)
 
Är väldigt rädd för getingar, får också panik nu när jag ser dem! Värst är det när jag rider, då kan jag få riktig panik, för då kan jag oftast liksom inte springa iväg från dem, och jag vet, man ska bara sitta stilla och inte bry sig om dem! Men klarar bara inte av det! 
 
Har varit hopprädd i flera, flera år... Men sen Taffsnäs med Gilbert i somras har mitt självförtroende blivit såå mycket bättre! Förut var det liksom så att jag helst av allt bara ville rida förbi hindret, bara slippa göra det liksom, men ändå ville jag hoppa, men ändå inte... Så blandade känslor! Men när jag väl kommer över hindret och det går bra, så blir jag jätteglad!! Hahah! Men nu känner jag bara att jag vill driva på och köra på! Känns som att jag inte är rädd för att hoppa högre och har inte en ända tanke på att styra förbi hindret! 
Från en negativ inställning till en bra inställning! :)
Men jag har nästan aldrig kännt mig rädd när jag hoppat mina medryttarhästar...! ^^
 
Är en kvällsmänniska, och har alltid varit, ända sen jag var bebis! Vill alltid sitta uppe sålänge det går, sällan att jag säger att jag är trött och vill gå och lägga mig, men ibland så är det ju klart att jag blir trött! ;-)
 
Hatar att äta frukost, är nästan aldrig hungrig! Men har nog aldrig gått till skolan utan att ha ätit frukost! Då skulle jag typ svimma.. :3
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback