slide show


Planer för denna Lördag

Publicerat 2013-03-02 13:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Alltså urs vad hemskt det känns. För en vecka sedan så hade man ett helt lov att se fram emot. Bara koppla av och inte känna någon stress...
Men nu en vecka senare så är det hära underbara lovet slut. Det känns ju rentav hemskt..... :(
 
Vill inte tillbaka till skolan nu... Men som tur så jobbar vi bara knappt en månad och sedan så är det ju Påsklov! Haha, det enda som kommer göra att det känns någolunda kul att komma tillbaka!
 
Men till Lördags planerna. Lillsyrran fyllde ju år förra veckan och ska idag ha släktkalas! Så dagen blir middag och fika med släkten!
 
Bara det jag skulle säga! Känner att jag bara inte klarar av att blogga mer just nu,,, gör så ont i mig att lovet snart är slut....!!! Hade definitivt inte haft något emot en vecka till av ledighet! ;)
 
 
Ja, jag vet. Brist på bilder! :/
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback