slide show


Bloggen går skilda vägar.

Publicerat 2013-03-08 22:04:04 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Kan knappt tro det själv men nu har jag och Emmie tagit beslutet att bloggen nu går skilda vägar.
 
Jag har enda sedan vi startade blogg tillsammans i April förra året funderat på att skaffa en egen. Men har inte haft modet och inte "vågat". Var rädd för att inte kunna stå emot haters, ifall jag nu skulle få några sånna.
Men nu har jag länge känt mig redo för att ta steget att skaffa en egen blogg....
 
Emmie känner likadant.
 
Hur mycket vi än sliter och lägger ner tid på denna blogg känns det som om vi inte kommer någon vart... Vi har verkligen försökt och försökt! Men statistiken blir aldrig särskilt mycket bättre. Runt 15 läser per dag....
 
NI som läser vår blogg är guld värda, som finns där, läser, och kommeterar! Sjukt fina är ni! Vi HOPPAS nu att ni vill följa oss med våra nya bloggar!
 
Jag har redan startat upp min egen, Emmie gör det när som helst!
Kommer upp ett inlägg snart om vad min blogg heter och allt detdär, om Emmies blogg får ni info om såfort hon har startat upp den!
 
Vi båda kände att det här var bäst, tror att om man vill komma någon vart med sin blogg, så är det svårt när man är två. Man kommer ALLTID att uppdatera olika mycket olika dagar, blogga på lite annorlunda sett. Och det blir svårare att få fler läsare om man är två, tror jag och Emmie iallfall.
 
Vi kommer nu somsagt att starta två nya, helt egna bloggar! Kommer att sakna den här bloggen såå mycket! Men det här tror jag var rätt val! 
 
Kommer vi ta bort bloggen för gott?

Självklart INTE! Den  kommer aldrig att raderas, kommer att logga in på den minst en gång i veckan och kolla läget, för en dag kanske vi kommer tillbaka och vill blogga tillsammans på denna blogg igen.
 
Urs, det gör ont i mig. Att nu för tillfället iallafall lämna denna blogg...
Tänk var det hänt saker sedan vi startade den.. Kära någon....
Mer än ett halvår har vi slitit! Men nu är det slut!
 
Vi kommer med info inom KORT om våra nya bloggar! Så håll er uppdaterade här tills dess!
 
TACK FÖR DEN HÄR TIDEN! 
 
/Alva & Emmie
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback