slide show


I´m Back!

Publicerat 2013-01-07 18:17:39 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Ojojoj vilket love, hahha det har varit mycket som har hänt så tänker inte dra allt nu men anledningen till att jag inte bloggat är för att jag inte har kunnat. Jag har inte haft med min dator och blogg.se appen på mobilen funkar inte... så jag ni fattar kanske att det har vart svårt... ;)
 
Men nu är jag tillbaka och kommer blogga som vanligt, härligt! 
 
Kom hem för ett tag sen efter ha varit i stan hela dagen med Linda, Myyys var det! ;)
Köpte lite grejer som jag laddar upp bilder på senare....
 
Duktiga Linda gjorde ett fint litet kollage från dagen som jag snodde från henne, hahah hoppas det var ok?
Passa på att kolla in hennes blogg HÄÄÄR
 
 
Haha se U later on... :D
 
/Emmie
Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefint verkligen haha :P <3

Svar: Haha ja det va ju det! :) <3
Emmie & Alva

2013-01-08 @ 11:18:19
URL: http://Nightbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback