slide show


Sportlov!

Publicerat 2013-02-22 14:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jippie! Nu är det sportlov! Typ OJ vad nice!?!? Alltså vårtermninen är såå mycket bättre än höstterminen!
Har gått i skolan nu i kanske 6 veckor sedan LOV 1 vecka, sedan går vi i skolan i 5 veckor och sedan LOV 1 vecka. Sedan så får man jobba lite längre, typ 8 veckor. Sedan är det liksom SOMMARLOV.
Typ oj, denna termin kommer att vara bättre...
 
Har alltid gillat VT mer, för det blir ljusare och ljusare och sommaren börjar närma sig. Alla blir liksom gladare och piggare... På HT är det tvärt om, det blir mörkare och mörare och alla blir tröttare liksom... Men som tur så är det ju julen att länga till på HT men sommaren är bäst! ;) 
 
Nu under sportlovet så ska jag göra en del kul! Eller ja, ska vara hemma hela lovet men det valde jag själv. Ville inte åka till fjällen eller något sånt, nej urs inte alls vad jag har lust med! Hehe! :3 Men såklart inget fel med det, fast jag är hellre hemma, är med kompisar, sover ut, slappar, hänger i stallet och har kul där. Det är roligare, enligt mig.. :)
 
Börjar ju sportlovet idag med att sova över hos Emma! Blir kul! :D 
 
Bara det jag skulle säga, JAG ÄLSKAR LOV! och LEDIIIIGHET! :P :o
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback