slide show


Dressyr på Cheer Guy

Publicerat 2013-02-06 21:22:20 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Red cheer guy idag och det var dressyr! :D Kände mig först precis när vi kom till stallet efter att ha gått en pytteliten bit från busshållsplatsen, men det var seriöst typ snöstorm och mitt hår liksom bah jekeinsbdjrqnsloeken hahha!

Nej men var lite trött men sen när jag väl skulle rida blev jag superpigg och laddad! Gick super faktiskt! Red framdel/bakdel in och Cheer Guy gjorde såklart som alltid sitt bästa och gick på fint! Bara det att han kan bli lite "stressad" ibland och så! Men gick super och hahhahahah kändes som om vi dansade fram i traven! :) Känns kul när hästen går rätt fint och man är nöjd med sin insatts! :D

Imorn ska jag dra ut en tand och hehe ska inte tbx till skolan Sen.. Hehe! Men ska till stallet sen ialfl! ;D hehe absolut inte lite baaadstyle! Men första timmen så haha är ju bedövningen och grejer kvar och så!

Men godnatt! :)

Tyvärr har jag inga fler bilder än skärmklipp från en video när jag hoppar honom i höstas! <3 Sjukt dåliga men aja..

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback