slide show


Sjuk:(

Publicerat 2012-09-11 12:01:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Började skolan 9 idag, hade skolfoto, engelska lektion och sen lunch. Kände efter lunchen att Nä, det går Inte, kände mig för hängig och dålig... Gjorde nog helt rätt val att gå hem, fy vad jag känner mig illa därann...
Riktigt snuvig, lock för öronen, trött, hängig, ont i huvuet... 

Dagens look:
Blus - Hollister ca 400 kr
Jeans - Hollister ca 500 kr
Parfym - Vanilj :)
Stor diss till att vara sjuk, och såhär j*kla förkyld... 
 

Precis skrivit klart ett inlägg om lite tankar... Inget "big" direkt, mest att jag hade något att skriva, som jag valde att ta upp...
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback