slide show


Imorn, Lördag 8/9

Publicerat 2012-09-07 23:29:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Tänkte skriva lite planer för imorn:
Syrran ska förmodligen till sin ridskola på ponnystall så tror jag hänkar med där! ;-)
Sen fråga mamma mej typ igårkväll om jag ville hänga med på bio lördagkväll och se den nya filmen "Brave" typ, hahah får va ensam hemma om jag inte händer med, så sa att jag hänkar! ;-) Det lär ju vara roligare än att sitta hemma forever alone en lördagkväll xD Hahah, ibland kan riktigt töntiga barnfilmer vara rätt kul ändå, hahah...
 
 
Så morgondagen ser ut att ägnas med familjen, och förmodligen söndagen också? Sen ska jag plugga lite också... Men tror det blir en rätt chill helg, kanske kolla mer på grejer till mitt rum som snart ska börja tas bort gamla tapterer och lister, måla tak och allt sånt! Pappa fixar och trixar med syrrans rum, duktigt värre! Hahah!
 
Längtar tills tapeten är uppe väggen, tror det kommer bli nice och väldigt special! Not like any other people!
 
Här är tapeten, hahah, säg vad ni vill, men jag gillar den! :)
 
Ska strax fixa mig och sova, godnatt bloggen, imorn är det en ny dag!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback