slide show


Urbanoutfitters

Publicerat 2012-10-05 22:55:12 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Butiken jag funderar på att åka till imorgon heter urbanoutfitters, typ iiingen aning egentligen om vad det är för butik, men mamma sa att jag vore kolla deras hemsida för ett tag sen, kollade den och såg en del coola plagg!
Inte för att dissa butiken men vissa grejer var bara helt random, men hittade vissa riktigt coola grejer! ;-)
Jag förlorar ju ingenting på att åka dit och kolla! Får se om det blir imorgon, för mamma kan typ inte följa med för pappa ska åka med min farbror och stänga igen vårt landställe för i år... Och sen ska ju min syrra på ridning så då ska mamma med dit och sen så ska ju jag träffa Josefin! 
 
Jag tycker att det är coolt med plagg som har öppna ryggar! Lite speciellt och snyggt! (Kläder från urbanoutfitters) Klicka på bilderna!
 
 
 
 
 
 
 
Tycker att det fanns lite coola grejer, alltid värt att åka dit och kolla! ;-)
 
Vad tycker ni om urbanoutfitters? Kolla på deras hemsida: ---> urbanoutfitters <---
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback