slide show


Tagit spruta

Publicerat 2012-10-25 10:11:35 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
 
Nu har jag och Emmie tagit spruta! Owo.. Hahah vi är inga spruträdda om man säger så då! Hahah jag garvade! :P
Engelskalektionen som var efter sprutan missade typ alla tjejer (vi tog livmoderhalscanserspruta nummer 3!)
Nu ska vi titta på Williams lista, typ 1, 20 min rast nu! Hahah Xp För engelskan slutade tidigare för vissa hade varit sjuka på ett prov som var för ett tag sen!
 
Så lunchen öppnar inte förrän om 40 min! xP Och sen har vi typ ganska lång luncrast! Så dubbel rast!!
 
Nu ska vi somsagt kolla på Williams lista!! Yeeeyy Linda är tbx efter att hon varit sjuk!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback