slide show


Ridit i mörkret, lampan på!

Publicerat 2012-10-25 21:48:59 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Josefin ledde Bronco i exakt typ 17 min i skritt runt i området medans jag fixade Sonic! Sen så när hon kom kratsade hon hovarna och sånt och då tränsade jag när hon kom! Sen så när jag var klar satt jag upp och så följde Josefin med, fast hon gick bredvid! Så jag red ut och Josefin gick bredvid! Hahah!
Snäll hon är! Kände inte för att gå in i ridhuset och rida dressyr, kände för att ta en uteritt och bara ha mysigt!
 
När jag skulle galoppera ute så stannade Josefin och jag vände och gick en liten bit och sen galopperade jag mot Josefin! Men hon sprang bredvid i traven och En gång i en ganska kort galopp en gång!
Sen när vi kom tillbaka till stallet så tog jag en liten "snabbis" på utebanan! Galopperade 1,5 varv och travade sen på halvlånga tyglar. Sen skrittade jag av! Kände bara att jag ville sluta en liten snabbis på utebanan!
 
Red sammanlagt ca 40 min!
 
Här är en väldigt störd men lite rolig bild på Sonic som Josefin tog! Hahah (mörkt!) XP
 
 
Hahah, ser ni? Hans mule? xP Sötis! ;*
 
Innan vi red och åt i köket så brukar det alltid finnas en jättesöt katt som heter Bob där inne i köket! Men idag när vi kom in i köket och skulle äta så såg vi han inte?
Sen när Josefin snackade om någonting så såg jag någonting uppe vid Taket som rörde på sig?
 
Då var det Bob som hade hopppat upp ovanpå kylskåpet! Hahah så kan det gå! xP
 
 
Hahah! SÖÖÖT kissemisse!! Litet charmtroll det! ^^
 
Sen när vi skulle åka hem så hade han suttit där uppe i typ 3-4 timmar!? Så vi hjälpte han ner, fast han hoppa ner själv sen! xP Också gav vi han lite vatten!! ;)
 
 
Måste dricka en kopp te och lägga mig nu! Godnatt på er alla!
 
/Alva
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback