slide show


Onsdag 10:e oktober

Publicerat 2012-10-10 08:25:47 | i kategori | Lämna gärna en kommentar!


Godmorgon på er! Idag kom jag upp 7:05, hade 2 alarm på! Ett på 7:00 och ett på 7:05... Åt frukost och sen tog jag en dusch, bytte om och fixade mig.. Och nu sitter jag här, vid datorn för en gångs skull!
Bloggningen blir verkligen sååå mycket bättre via datorn, men känner att jag liksom inte kan släpa runt på den 24/7... 
 
Idag har vi somsagt bara tre lektioner, jag klagar inte! Spanska, Svenska och Bild, ändå rätt bra lektioner..! ;-)
 
Idag är dagens look: Piké som jag har fått av Emmie, egentligen en ridpiké som jag brukar rida i, men lugn hörrni, den är nytvättad och 100% ren! Och jeans crocker + hollister kofta, annars fryser jag! ;-)
 
 
Bussen går om inte alltför länge så måste dra... :/ Men hörs senare under dagen, mobiluppdatering får det bli, men antar att det ialfl duger?
 
Åker med Josefin till ridskolan efter skolan idag, vi köper med oss Subway! :) Hoppning idag, är fett taggad!
 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback