slide show


Ingen klättring för mig...

Publicerat 2012-10-30 09:37:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Skulle ju åkt med mamma, syrran & syrrans kompis, men hörde tydligen inte att mamma sa att man var tvungen att ha "mjukiskläder". Så jag kom ner i hallen precis när vi skulle åka med jeans och då blev allting typ kaos för alla mina "mjukiskläder" är typ i tvätten och så. Så jag valde att inte följa med för att jag tydligen inte kan klättra i jeans. Skitsnack. Såklart att jag kan det!!!!!!! Ah... Och så om jag skulle följa med var jag tvungen att äta macka och heheh. Jag är kräsen så jag gillar inte macka! Eller i vissa lägen så blir det bara äckligt. - På utflykter och sånt. 
Känns ju väldigt tråkigt att sitta hemma och glo hela dagen till typ klockan 16... Mamma sa också att hon inte kunde skjutsa mig till stallet och att de kommer hem klockan 16. Smällde igen dörren och åkte. 
Ja, den här dörren kan ju bara inte börja bättre. ://
 
Nu ska jag spela hästspel och deppa för mig själv. Sen ska jag väl kolla upp bussar till stallet. Hoppas ni får en bättre morgon än jag.....
 
 
Får ialfl träffa Sonic sen! ^^
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback