slide show


I'm back on track...

Publicerat 2012-10-27 18:35:25 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Åh, förlåt alla för den dåliga uppdateringen! Inga ursäkter, sanningen är att jag inte pallat ://
 
Idag har jag och Emmie varit hundvakt åt Emmies mosters hund Melvin! En jättesöt svart mops som är typ 6 månader!! Han är verkligen gullig! :)
 
Yeyy! Mina UGG:s som vi beställde för några veckor sen ska komma på Måndag!! :D Whiii!!
 
 
Håller på och kolla på en ny hoodie till mig, en hoodie med dragkedja som är varm och mysig men ändå ganska snygg!! Var inne på en som jag hittade förut men nä, venne, har hittat en som jag troor att jag gillar mer! :)
 
Detta mysställ gillade jag!! Med kofta & mjukisar! Koftan tycker jag definitivt att man kan ha i skolan, och mjukisarna kan man dra på sig när man kommer hem! :D Toppen ju!
 
 
Hoppas att ni har haft det bra under dagarna som jag inte bloggat! Ska verkligen, verkligen försöka och göra mitt bästa för att det inte ska bli alltför dålig uppdatering! Emmie verkar just nu ha en paus från bloggen man jag tror att jag bloggar vidare här tillsvidare. Det har jag ju sagt några gånger eftersom att som vi skrev för ett tag sedan att Emmie "slutade" på bloggen, sen kom hon tillbaks och nu verkar hon ha en paus.
 
Hon har också svårt att kunna blogga, hennes dator hemma är helt störd, hahah. Och hennes skoldator har hon ju mest bara i Skolan, och den är också lite lagg! Och varannan helg så är Emmie hos sin pappa och då vill hon inte lägga tid på att blogga utan att bara vara där med sin pappa, syskon osv...!
 
Inte lätt hur vi ska göra, men i nuläget så stannar jag kvar här tills vidare. Känner just nu att jag inte vill ha blogg helt ensam, venne, men känns bara som att jag trivs på den här bloggen och vill stanna kvar här!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback