slide show


Hemma nu då...

Publicerat 2012-10-05 16:30:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


(Vacker mobil jag haaaaar)
 
Hemma nu dåå... Sitter och latar mig i soffan och bara njuter av att det är Fredag! 
 
Vi hade NO prov idag, gick helt okej faktiskt... Med tanke på hur lite jag hade pluggat *host host* heheheh...
Sen fick vi reda på svaren på Matteprovet som vi hade i Tisdags, jag hade 2 fel, så ganska nöjd!
Det högsta man kunde få på provet var betydet "C" och jag fick ett starkt C så jag är ändå ganska nöjd, hade ju inte kunnat få högre betyg så :)
 
Hade 2 slarvfel, 2 riktikt fula slarvfel!! Åååh... :( Jag sätter ofta ganska mycket press på mig själv, vill ha bra betyg, faktiskt... Kanske låter lite själviskt men i Matte tror jag att jag faktiskt har potencial för att få ganska bra betyg, jag måste bara kämpa lite liksom.. 
 
ÖÖÖÖh, om jag inte hade failat med 2 slarvfel hade jag haft alla rätt... Det hade jag önskat, menmen. Ska försöka tänka på att inte göra ett ända slarv nästa matteprov! ;-)
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback