slide show


Hemma från farmor

Publicerat 2012-10-21 19:56:24 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hemma från farmor nu, var en mysig kväll! Min farbror var också där! 
 
Så gullig min farmor är, fick detta av henne:
 
 
50 kr, Riesen, ett gulligt litet hästsmycke och en visp grej, har velat ha en sån hemma och hon hittade en i en låda och hon hade ingen som helst använding av den! Så taaack farmor!
 
Alltid bra att använda till varm chocklad eller chai te! Tack så hemskt mycket! Gulligt att min farmor tänker på mig och min syrra! Min syrra fick också lite grejer!
 
Strax börjar Solsidan, fyy på mig som bara skrivit typ 2 inlägg idag... :/ Ska försöka bätta mig, men tror det kommer bli lättare nästa månad eftersom att jag redan har förbukat den här månadens datatrafik på mobilen!
Ska ju förmodligen få en ny mobil snart också, sååå trött på den jag har, hahah!
 
Solsidan börjar om 5 min, så ska kolla på det!
Ha en bra kväll söta bloggläsare!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback