slide show


Deppar för mig själv

Publicerat 2012-10-27 20:52:42 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hahah, chattar på fb och stalkar bloggar, ah vilket liv man har! -_- ♥ Vad är det för fel på mig!? :o När man äntligen får Höstlov som man längtat så mycket till, nähä. Då sitter jag bara och nördar sönder min dator och är vääärsta nolifern och känner typ att jag har tappat meningen med livet!? :P Aja, nu är det höstlov och jag ska göra det jag känner för typ!?
 
 
Kanske vore gå ner och se vad som händer där nere? Fast, ändå... Njaaa... De kollar på "Så mycket bättre", inte ett program jag tycker är särskilt roligt ://
 
Hahah... Jag är lite konstig ibland, om jag är forever alone och inte har något att göra så blir jag typ alltid lite deppig och seeeg???? :o :o :o
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback