slide show


Dagens planer!

Publicerat 2012-10-28 11:08:19 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


  • Nörda datan....
  • Äta frukost.. elr inte? Får se x)
  • Försöka övertala mina föräldrar om lite tjoffs jag gärna skulle vilja haaa... 
 
Ja, det var väl ialfl hittils mina planer..! Vet aldrig om något annat dyker upp! Uppdateringen idag hoppas jag blir bra! Ska försöka ialfl!!
 
Känner att jag är lite nolifer idag! Heheeh! Men vafan! Det är höstlov! Nu ska jag göra det jag känner för och vill!
Tänkte kolla med pappa om vi kanske kan baka! Kanske kan vi testa och baka biskvier? Skulle vara Riktigt roligt och testa!! 
 
 
Ha en bra dag alla! :D
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback