slide show


Veckans planering:

Publicerat 2012-11-19 17:07:10 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Måndag: Har inte gjort något särskillt... gick hem sen plugagde jag ilte och nu bloggar jag  ;)
 
Tisdag: Ska vara med A... Vi åker hem till henne, plugagr sen hittar vi nog på något kuligt, haha... Lär antagligen göra ett repotage om Guld i skolan....
 
Onsdag: Har Inget inplanerat... har inga läxor till dden dagen heller så får helt enkelt se vad som faller in....  ;)
 
Torsdag: Har spanska, engelska läxa sen ska jag hem plugga ännu mer till SO och lite sånt... (Y) eller?
Hela familjen så är väl med dem... :D
 
Fredag: Får se om nån kompis är hemma, kanske är med Alva men är fri som vanligt så får vad jag hittar på... :D
 
Nu fick ni höra lite om min intresanta vecka....
 
Haha
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback