slide show


Teori - Löshoppning

Publicerat 2012-11-28 22:17:50 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ingen ridning på ridskolan idag, oväntat så blev det teori! Som vanligt hade vi löshoppning! Men det är ju ändå rätt kul! Blev bara lite förvånad, allt blev värsta pannkakan i mitt huve ;) Så van vid att det alltid är ridning (1 gång per termin teori!). Och min ridlärare hade glömt skriva in i boken att det var teori..!
 
Men det var ialfl riktigt kul! Löshoppade i två timmar! Kände att jag var till rätt stor hjälp ändå! Och man blir ju mer erfaren med det för varje gång! Kul! :D
 
Vädret är väl lite blandade känslor med för mig. Regn är bara HEJDÅ. För mig, hahah, men ÄLSKAR att det snööar! Kolla väderprugnosen!
 
Wohoo! Hoppas snön får stanna nu!
 
Godnatt! 
/Alva
 
Srry för säämst uppdatering ://
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback