slide show


NO på mattelektionen

Publicerat 2012-11-19 12:10:14 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jahaaapp... Sitter i skolan nu då. Kul! Vem gillar måndagar? En sak är kul ialfl, Sonic idag ju!
Hoppas på ett bra ridpass, men eftersom att jag förmodligen ska rida i ridhuset så lär det väl gå sääämst. För alltid när jag rider där så har det gått dåligt förutom när jag hoppade och red för tränare! Heheh! Nej, men jag tappar fokus när det är mycket folk. 
Massa läxor nu också, urs, jobbigt. Men känner ändå att eftersom att jag pluggade nästan 3 timmar så gjorde det ju ialfl situationen lite bättre...
 
Kommer få reslutaten från matteprovet om en stund. Förra matteprovet gick jättebra, två fel! Så det var bra. Nu hade jag nog 10 fel. Hade fel på alla tal på sista sidan. Urs, jag är verkligen DÅÅLIG på geometri.
Jaja, Bråk nu! ;) Vilket är myycket lättare och roligare!
 
Hoppas vi inte får fler läxor nu, 2 eng. läxor, spanska glosor, SO MASSA SO, tror vi kommer få matteläxa och hahah! Okey, kanske inte sååå mycket läxor. Men ändå, jag är lat.
 
 
Ni får denna bild, som ni fått typ 10 gånger! Hehe :P
 
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: Philippa

Hej! Nu har jag första frågestunden på min blogg, kika gärna in och ställ några frågor, please :)

Direkt länk: http://fourfux.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

Tack på förhand!

2012-11-19 @ 16:07:51
URL: http://fourfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback