slide show


Åker bort imorn! (Långt inlägg!)

Publicerat 2012-07-06 21:47:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Imorn åker jag bort, ska till Skelefteå! Typ nästan hela pappas släkt bor där uppe! ;-)
Men vi kommer inte åka alla, vad var det? 70-80 mil på en och samma dag, vi kommer åka typ 40-50 mil imorn också sover vi en natt på björkuddens hotell höga kusten! :D Ska bli interesting! Hahah, älskar att sova på hotell!
Verkar rätt mysigt! Hahah! Så kommer vi vara där ett tag! Vet vad vi ska göra där uppe två dagar:
 
På måndag (tror jag det var) sa pappa att vi skulle åka och hälsa på hans kusin Maria, hon har häst!! Eyy!
Tror det är samma häst som det är på den här bilden: (Om hon inte har skaffat en ny, men det här är ialfl en häst hon har haft/har! :) Hahah liten jag var... ^^
 

Naww...
Ska faktiskt bli kul! Tänk om jag får rida...? Gud, helt ärligt, jag aldrig ridit en riktig storhäst bara "små storhästar" som går med på ponnylektionerna på min ridskola, som preciiis är över ponnygränsen...
Men tycker inte det räknas! ;-) Sedan förra sommaren satt jag upp barbacka utan träns på en nordsvensk, travade bara lite på en väg! :D Det var myysigt! Men gills inte riktigt det heller! xd
 

Sedan idag fråga jag pappa om dem vi ska bo hos har några djur, men det hade dem typ tyvärr inte...
Men på onsdag ska vi åka till lillpite och där är det någon släkting som har typ 150 djur! Hahah! Typ massa kor!
Men det ska faktiskt bli riktigt kul! :)
 
Exakt hur länge vi är i Skelefteå vet jag inte, men inte mer än en vecka ialfl! ;-) Sedan efter Skelefteå drar vi till Värmland, men påvägen stannar vi på ett till hotell, blir för långt att åka hela vägen på en dag liksom...
Hotellet heter typ Rike Per Guesthouse, verkar rätt fint men namnet var väl lite random! Hahah! Men det blir nog mysigt med med! Weeeih, Hotell! Hahhah... Och i Värmland ska vi träffa mammas släktingar och så! Mamma är från Värmland, men pappa är däremot inte från Skelefteå! Vet inte riktigt vad vi ska göra i Värmland, men vi ska nog träffa mina kusiner, mina kusiner bor egentligen typ 50 min från mig, men alltså dem ska oxå åka till Värmland, mamma och hennes brorsa ska på någon kusinträff, då får jag väl träffa alla mina sysslingar också! Har verkligen inte träffat så många av dem! Så det blir väl kul! Det är då vi ska tälta, tror jag.... 
 
Efter det åker vi ner till Göteborg! Ska till Ullared och Liseberg! Weei! Hahah!

Ha det bra, jag kommer tillbaks om typ 2-3 veckor! Ingen uppdatering av mig under den tiden! Men bloggar när jag kommer hem!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback