slide show


"Mellandagshopping!"

Publicerat 2012-12-26 15:09:55 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ojojoj, såå nöjd med denna dag. Jag shoppar ganska ofta, men oftast bara typ 1 plagg liksom varje gång? Lite och ofta. Men idag tycker jag faktiskt (hehe 2 saker) men fortfarande, det kändes som riktigt nödvändiga och riktigt roliga grejer! ;)
 
Känns just nu som att jag lever i någon slags drömvärld. Här kommer bilder på det jag shoppade idag! På mellandags rean, i stan! :)
 

 
 

Långärmad såååå fin tröja från RL demin & supply. Åååh, så jag älskar ralph lauren´s demin and supply!
Deras kläder är SÅÅ min stil? Till 110% liksom! :o
Ursöta kläder men ändå lite coola och slitna liksom? Härlig kombination, liksom riktigt söta toppar till slitna jeans!?
Ja tack! I min värld! ;)
 
Den här tröjan såg jag för ett tag sen men då köpte jag den inte, nu var den på REA 50%! Så sjuuuukt bra pris!
 
Kan nog inte bli nöjdare liksom! :P Så fin, och så min stil! :D
 
Tack mamma! Du är bäst! Som betalade den här tröjan till mig! (Hehe trotts att den var på REA hade jag inte haft råd själv, har inte så mycket pengar, men tur att jag har föräldrar som betalar det mesta! :D)
 
 
 
 
 
Julask Viva La Juicy la fleur! Åååh, världens godaste parfym typ! Gaaash! Ville verkligen ha den här förut men kände liksom inte att jag ville lägga 535 kr på det, meeen! 
Jag och mamma går förbi Kicks där det är maaaassor med folk, går in och så visar det sig att det är 50% 
REA på denna julask!?!? :o Snacka om att man knappt tvekar på att slå till då! :o
 
Kan ju säga er att jag inte precis var den enda tjejen som stod och drog i dessa "Viva La Juicy - julaskarna"!
För de är väldigt populära! Och liksom när det är 50%, så säljer de nog på rätt bra! :P
 
Såå nöjd över att ha köpt den här parfymen! För egna pengar!! ;) Mina föräldrar betalar saker de tycker verkar nödvändigt, liksom en till parfym? Hahah, fick ju liksom 2 nya i julklapp! Så egentligen inget jag verkligen behövde. Men kommer definitivt INTE att ångra det här köpet, aldrig, aldrig, aldrig!
 
Juicy couture´s parfymer är ren PERFEKTION. Just saying! ;)
 
Sen så bytte jag en grej från Gina som jag fått av mamma, för hon hade köpt fel storlek!

Den här dagen känns typ som den bästa shoppingdagen hela 2012!? Haha, fattar om ni kanske nästan garvar nu!
Liksom Alvaa, 2 grejer? SÅÅÅ stort är det väl inte?
 
Jo, för det häär, var det enda jag hade kvar, som jag faktiskt vet att jag velat ha ett tag nu. Har inget jag kan komma på just nu att jag vill ha? Känner mig lycklig här va! Har allt jag vill ha... Hehe *bortskämd* ;3
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback