slide show


Julafton imorn!

Publicerat 2012-12-23 19:23:25 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Dagen har varit jättebra! Red ju ut med Ella & Ingrid! Det gick jättebra! :D Kul och skönt att komma ut lite! :)
Imorn åker jag och mamma hemifrån 8:30! Och ska hämta upp Ella och sen bär det av mot stallet! Måste ha lite "tempoo" för har lite bråttom hem sen!

Men jag och Ella bestämde idag att vi rider ut imorn med! Tar en sväng ut i 45 min! Ska bli kul! :D

Nu sitter jag bara i soffan och önskar att jag redan hade somnat och låg i min säng :/ Antar att det kommer ta sin tid för mig att somna ikväll, hehe! Jaa jag är fortfarande som en 5-åring! Innan julafton...
Nej, men minsta lilla kul som ska hända nästa dag och jag får svåårt att sova.. :p

Nu skaa jag tyyp, kanske rita en liten tavla som lär bli faail till min farmor typ, för vill ge något till henne ialfl!

Brb!

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback