slide show


Urs skola

Publicerat 2013-01-23 22:17:30 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Sorry men på världens depp-humör typ.. Fuck school. Srry! Men åh. Hatar skolan och imorn är det den seriöst blää Torsdaaag.. Orkar inte! Skola 8-16 och gaash såååååå tråkigt! Haha! Om det inte vore för att jag Aldrig skulle ha mage för att göra det så skulle jag ha skolkat! Hahah!
Men noope! Absolut INTE att jag ska göra det!!!! Fy!!! :P

Ridningen; red Bambina och det var hoppning! :D Gick okej ändå! Min ridlärare sa: "Bra ridning men du måste aktivera hjärnkontoret". Haha, ja alltså jag var lite "bakom flötet" idag! xD Red fel 2ggr på rad, hm... Får inte hända...
Red som en åtta med 4 hinder! Alla låg på typ 60 cm..! Men aja! Lärde mig lite nytt och! Som hon menade med det hon sa, aktivera hjärnkontoret. Alltså MER fokus, planering, koncentration. DÅ blir det bra.
Det hade jag förra veckan och Då blir det bra! Men idag var jag trött osv. så! Nästa vecka, ge GÄRNET och visa att jag verkligen planerar, fokus och allt detdär! ;)

Men godnatt hörrni.. Fast fortfarande.. URS och FY. Skola imorn... :/ Men det enda som gör mig någulunda glad imorn är att det är pannkakor i skolan! :3 Och sen så ska jag in till stan imorn för att köpa en bikini förmodligen!
Hoppas att de kommit in nu (på hollister, de skulle komma in imorn sa dem;))
Sen hem och plugga + stääääääääda mitt rum för det är seriöst KAOOOS igen! :/

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback