slide show


Planer för vecka 2

Publicerat 2013-01-07 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ja. Andra veckan 2013. Skolan börjar imorn. Ååh, vad TRÅKIGT. :( Menmen. Så är det. Lov är så grymt skönt, men sen så vet vi ju alla att lov tyvärr har ett slut. Men ändå så är det inte "tyvärr" enligt mig alla gånger. 
Kan vara rätt skönt på ett sätt att komma tillbaka. Träffa kompisar man inte sett på ett tag, in i vanliga rutiner.
På ett sätt skönt.
 
Det jag tänker mest negativt på med att skolan börjar är ju helt klart att det kommer bli mycket plugg och läxor.
Nya projekt. Uppsattser som ska skrivas och powerpoints som skall lämnas in med mera.
 
Nej, men nu ska jagb sluta babbla och helt enkelt skriva Planerna för vecka 2.
 
Måndag (idag): Ska till Sonic! :) Fina killen!
 
Tisdag: Utvecklingssamtal 8:30! Hihihiih! Annars ledig! (Y)
 
Onsdag: Skolan börjar. Men sen till
Ridskolan! Hoppas att vi gör något kul! Åååh, jag vill hoppa! Men, dressyr är ju kul ibland det med! :P
 
Torsdag: Sonic igen! Ingen aning om vad jag ska göra..! Men det återstår att se...
 
Fredag: Haha, heller ingen aning. Men kanske vara med någon kompis? :D
 
 
Ha en bra vecka nu alla!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback