slide show


Planer för Fredag 18/1!

Publicerat 2013-01-18 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Är ju i skolan nu dårå men efter skolan så ska jag vara med Emmie! :)
Vi ska städa hemma hos mig för då får vi betalt, hehe! Och vi båda har kriis på pengar, så why not liksom!? :D
Efter att vi städat klart hela mitt hus så ska vi väl antagligen bara vila lite! :P, Faktiskt jobbigt att städa, *hosthost*
 
Annars ska vi nog bara njuta av FREEDAG och att det är helg, älskar fredagar! ^^ Äta taco, såklart, kolla på någon film kanske, bara ha det lugnt! Skönt!
Urs, får ångest såfort jag bara tänker på allt pluggande som kommer finnas framför mig denna termin.. :(
 
Menmen! Ha en bra Fredag! Och jag ska försöka att inte tänka på allt jobbigt framför mig! ;)
 
Det var innan snön kom det... :o
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback