slide show


Ny bikni!

Publicerat 2013-01-24 19:38:52 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Vilken tur jag har! :) Åkte in till Hollister efter skolan med Emmie för att sist vi var på där så sa de att deras bikinis skulle börja säljas just idag, på Torsdag vecka 4! Så vi åkte dit och jippie!
De hade den så söta bikinin jag spanat in på Hollisters hemsida! Blev ju definitivt superglad! :D
 
Köpte en vit överdel i den bikinin jag spanat in, och samma "set" eller vad man ska säga, den som hör till just den här bikinins underdel, fast i rosa!
 
Ni hittar överdelen HÄR och underdelen HÄR!
 
 
 
 
 
Nu ska jag sätta mig och spana in Hööks vår/sommar kollektion. Spännande! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback