slide show


Malin kommer hit lite spontant sådär

Publicerat 2013-02-25 19:48:09 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Imorn så är ju planen att jag och Malin ska åka till friskis och träna! Ska bli kul, faktiskt! Hoppas att jag kommer tycka gymmet känns okej och börja prioritera att träna mer! ;) Skulle så gärna vilja bli mer vältränad.... Ah, nej hoppas jag uppskattar gymmet någolunda mycket och kan börja träna oftare! Haha, mamma skulle bli glad och jag gjorde det också! ;)
 
Men så lite spontant så bestämde vi nu för någon timme sedan att Malin kommer hem till mig om en liten stund och sover över! Kul! :D Så kvällen tillbringas i sällskap meeed Malin hemma hos mig!
 
Men det var bara det jag skulle säga! För idag känner jag att jag har NOLL blogglust och när jag bloggar känns det som om det bara blir tråkiga inlägg typ, haha!
 
 
Här kom bara en väldigt random bild på två hästar min pappa har fotat i en hage! Älskar bilden, så härlig...!
 
 
Och en till VÄLDIGT random bild! Från provence i Frankrike för några år sedan! *Utsikten*
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback