slide show


Godislöfte

Publicerat 2013-02-26 13:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Tog beslutet i Lördagskväll att jag nog ska ha Godislöfte. Får förhöjdmånadspeng och känner liksom att jag äter så hiimla mycket godis typ heela tiden..!
 
Så ja, jag känner att det är värt att jag får mer pengar OCH man mår liksom bättre av det...! Hade det för 1 år sedan och det är lite jobbigt i början, haha sötsug! Men sedan vänjer man sig och jag upplever ialfl att man blir piggare och gladare! Känns liksom som ett bra beslut! ;)
Jag kämpar ju med att gå upp i vikt, och jag går INTE upp i vikt av att äta godis, så kanske börjar äta ÄNNU MER!? Så känner liksom inte att jag ser något negativt i det här godislöftet.
 
Så kör på detta fram till skolavslutningen! :o
 
 
Hm... När jag ser bilden så saknar jag det redan typ, HAHA.. Men ska motstå, är värt pengar med mera... :3
 
/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback