slide show


Bloggen splittras

Publicerat 2012-09-08 23:05:54 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Vi har pratat nu och så, vi är inte ovänner på något sett, men Emmie har tappat intresset för bloggningen och vi har nu tagit beslutet att bloggen splittras. Om jag kommer starta en ny egen blogg och om Emmie kommer att göra det är oklart. Jag vill inte sluta blogga och tänker förmodligen starta en ny snart! 
 
Får se om jag då kommer att börja blogga på egen hand eller om jag kommer blogga tillsammans med någon annan/några andra...! Men somsagt, vi får se hur det blir!

Men tills vidare att jag har funderat mer så kommer jag att fortsätta blogga på den här bloggen! ;-)
 
Bloggen splittras nu alltså... Men fortsätt följ på denna tills ni får mer info! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback